
Engagemang!
đ Om du vill att din kund ska köpa din tjĂ€nst efter ditt webbinarium.
đ Om du vill att investeraren ska tro pĂ„ din idĂ©.
đ Om du vill att din publik ska âtake action” efter din förelĂ€sning.
Förmedla engagemang.
Du kommer aldrig att fÄ tillbaka mer engagemang Àn du ger.
Tre konkreta saker att jobba med för att förmedla engagemang:
đŁïž Röstvariation. TĂ€nk âljudbokâ och gĂ„ all in!
đ Leende. Försvinner ofta om vi Ă€r nervösa. Skriv âLEâ pĂ„ utvalda platser i ditt manus för att fĂ„ in det redan nĂ€r du övar.
đ BerĂ€ttelser. BĂ€sta verktyget för att bli ihĂ„gkommen och skapa intresse.
Hur gör du för att förmedla engagemang?
Och nej. Du behöver inte se lika galen ut som jag gör pÄ bilden för att lyckas förmedla engagemang. Vi Àr alla olika.